Shop Mobile More Submit  Join Login
MEL KILLS TIME WITH A MEME by melonstyle MEL KILLS TIME WITH A MEME by melonstyle
i was bored, don't expect quality, ahuehuehuehue

here, have random commentary
2. I have this headcanon that Yong Soo's the better artist in the pair. Maricela tries, but she doesn't consider herself to be very good at it, lol
3. Humho, there was this time back in the 1500s where a Korean ship visited the Philippines archipelago, or at least landed there. I kinda wanna research if there was much other interaction during the pre-colonial era. But they only really got to know each other later on, particularly in the 1940s onwards and they finally established their ties properly on March 3rd 1949.
4. I HAVE A THING FOR THEIR HEIGHT DIFFERENCE OK
5. ahahahaha i have a ton of headcanon confessions and it's mostly all from Yong Soo being all forward and Maricela's reaction tends to range majorly but either way she's all >////////< because flustered lil lady
6. pffft they have tons in common ok
7. Maricela probably ain't too bothered by rain anyway, she'd be used to it, lol. As for Yong Soo... :iconwthplz:
8. ahahahahahahahahahaa no comment
9. NO
10. i imagine they'd be friends with each other's genderbents but lol, both of them are straight so if they were the same gender (be it both girls or both boys) I'd imagine they'd just be close friends at most even though i ship all forms of korpiri ahahahahahahaha
11. including nyo!korpiri teehee
12. I WAS TOO LAZY AND MARI WAS TOO FLUSTERED
13. my otp are used to me being bored and otping

lol you already know who owns each character ahahaha

BLANK MEME: [link]
Add a Comment:
 
:iconmoustache-bunneh:
moustache-bunneh Featured By Owner Nov 7, 2013  Hobbyist Traditional Artist
gaaaaaaaaaaaah~ KORPIRI feelz :iconasdfghplz: i missed this bitches
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner Nov 7, 2013
KJFSLGHFDJKSGHK IT'S BEEN TOO LONG SINCE WE LAST SPAZZED TOGETHER ABOUT THIS OTP OMG
Reply
:iconmoustache-bunneh:
moustache-bunneh Featured By Owner Nov 9, 2013  Hobbyist Traditional Artist
ajhfkwgeueiwfhejw ikr omg
Reply
:iconlkeiko:
LKeiko Featured By Owner Oct 18, 2013  Hobbyist General Artist
:iconcraiplz: This was so beautiful. And now I actually ship this couple really hard XD
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner Oct 18, 2013
WELCOME ABOARD THE KORPIRI SHIP THEN

IT'S A LUXURY CRUISE---

i have a group for this ship too, ahueuhue--
Reply
:iconlkeiko:
LKeiko Featured By Owner Oct 18, 2013  Hobbyist General Artist
:iconbrohugplz:  Really? YISSSS :iconheplz:
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner Oct 18, 2013
HELL YEAH I DOOO-- #KoreaxPhilippines
Reply
:iconlkeiko:
LKeiko Featured By Owner Oct 18, 2013  Hobbyist General Artist
The deed is done~! And now I must do fanart >v<
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner Oct 18, 2013
:iconkiligplz: y-you'll do fanart? Aaaahhh, I'd love to see it if you do! QUQ
Reply
:iconlkeiko:
LKeiko Featured By Owner Oct 18, 2013  Hobbyist General Artist
You will deary~! Piri and Korea are calling to me XD Gosh they really fit together, lol :D
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner Oct 18, 2013
fkjslhgfd yes, yes they doooo~ and if you ever want to know more about their history/relations, feel free to ask! It is an accurate pairing after all QUQ
Reply
:iconfluffypurpleeevee:
FluffyPurpleEevee Featured By Owner Aug 10, 2013  Hobbyist General Artist
TOO CUTE :3
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner Aug 10, 2013
ahuehue thanks |D
Reply
:iconfluffypurpleeevee:
FluffyPurpleEevee Featured By Owner Aug 10, 2013  Hobbyist General Artist

you should make more memes for this couple :3

 

Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner Aug 10, 2013
kfhfksdl would if i had more time lately ;u;
Reply
:iconfluffypurpleeevee:
FluffyPurpleEevee Featured By Owner Aug 10, 2013  Hobbyist General Artist
OH :I I am a dummy! 
Reply
:iconx-i-l2048:
X-I-L2048 Featured By Owner Jun 9, 2013  Hobbyist General Artist
Aww, this was cute. :)
2) Maricela's drawing skills make me giggle. :giggle:
4) I like height differences in couples, too. =D
11) Aww, adorable designs for the both of them. :heart:
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner Jun 9, 2013
thanks! XD
2) bwahaha yeah, doodling in not in her blood. I feel like she'd be better with other forms of arts/crafts though? XD
4) sob i find them really cute yeeess
11) aaand thanks! though ahaha Yong Soo's genderbend ain't mine XD based off Himaruya sketches~
Reply
:iconx-i-l2048:
X-I-L2048 Featured By Owner Jun 9, 2013  Hobbyist General Artist
You're welcome. :hug:
2) Yeah, my Philippines is quite talented at most art, particularly at weaving, jewelry-making, and pottery. I suppose drawing and painting might be more difficult for her, though; she seems to be more attracted to the hands-on type stuff. =D
11) Oh right, sorry. ^^; Slipped my mind when I was writing the comment. You draw her really cute, though. :meow:
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner Jun 9, 2013
Yeah, that's how I see my Maricela too. I mean, we all have our specialities when it comes to art and then others we fall short. XD I think Maricela would be kind of lame at drawing, ahaha - cuz she's spent more time with learning stuff like the things you mentioned. On that note, she might be pretty decent at sculpting. XD And thanks! :D
Reply
:iconx-i-l2048:
X-I-L2048 Featured By Owner Jun 10, 2013  Hobbyist General Artist
Exactly. =D No problem. ^_^
Reply
:iconspogunasya:
spogunasya Featured By Owner Jun 9, 2013  Student Digital Artist
I can't help but smile at every panel :iconasdfghplz:

@panel 8 ...I'm curious Yong Soo XD tell us !
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner Jun 9, 2013
Yong Soo: Well, if you insist, I--
Maricela: NOPE NO HE'S NOT ANSWERING THAT EVER :iconblushingmadplz:

eheheh, thanks though~ ;u;
Reply
:iconspogunasya:
spogunasya Featured By Owner Jun 9, 2013  Student Digital Artist
Maricela is such a party pooper XD oh well... Yong Soo,send me a PM about it ;p
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner Jun 9, 2013
Maricela: I-I'm not a party pooper..!
Yong Soo: :iconohohoplz: For now, my answer is her lips... for now.
Maricela: :iconwthplz:
Reply
:iconkamillyanna:
kamillyanna Featured By Owner Jun 9, 2013  Hobbyist Digital Artist
JELLY OF HOW YOU DRAW SO MANY PANELS AHHH GAUD TEACH ME SENPAI
So many KorPiri feelings though fhruhfruehfreuohfrefreh :iconasdfghplz:
Omfg Mel, #9 :iconheplz:
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner Jun 9, 2013
IDK HOW I WAS JUST BORED SOB SOMETIMES I QUESTION MY OWN PATIENCE

but ehehehe, yesssss

#9'S ANSWER IS THE TRUTH OF THE KORPIRI FANDOM KTHNX
Reply
:iconsoul-reaper-allison:
Soul-Reaper-Allison Featured By Owner Jun 9, 2013
I agree for the answer in question 9.

My favourite part is probably question 5. Yong Soo is so straight forward.
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner Jun 9, 2013
excellent yes good |DD

lol yeah, I have no doubts that Yong Soo's the one most likely to confess first, pahaha
Reply
:iconmaplekitty34:
MapleKitty34 Featured By Owner Jun 9, 2013  Student General Artist
KOREA, DA-ZE!
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner Jun 9, 2013
:iconyaykoreaplz::iconsaysplz: that's me~!
Reply
:iconmaplekitty34:
MapleKitty34 Featured By Owner Jun 9, 2013  Student General Artist
Yup. :3
Reply
:iconprincefae:
PrinceFae Featured By Owner Jun 9, 2013  Hobbyist Digital Artist
gskjgdskjglsjg LKDNDSGLSLKGNSFA
KFNASLFKASFSDLKDD;SL

KORPHIL WILL ALWAYS TOUCH MY HERT
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner Jun 9, 2013
teehee

AND SO IT SHOULD, IT'S MY HEARTWARMING PAIR :iconpapmingplz:
Reply
:iconadventvera16:
adventvera16 Featured By Owner Jun 9, 2013  Hobbyist Digital Artist
Someone did look bored~.
I WANT TO SEE THAT!! XD Pertaining to Question 12.
Waaahhh! Height difference! THE FEELINGS! (I'm 20 but I'm only 5". :iconslamheadplz:)

Hmm. I'll do some research on that one. I really do have a feeling there might be a KorPiri connection prior to Spanish colonizing. Perhaps also when Manila was (finally) opened for trade in 1785.
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner Jun 9, 2013
yes i tried to do comic pages and it wasn't working so i derped out a meme
and lol maybe someday :iconheplz:

YES I LOVE MY PAIRINGS TO HAVE CUTE HEIGHT DIFFERENCES and yong soo's said to be pretty tall and filipinas are pretty short so :iconpapmingplz:

omg though you're little, i'm like 5'6"

and yeah, I think so too. Might be trade related, but I definitely read something about a Korean ship landing at the Philippine archipelago. I forget where I read it though. And yeah, maybe about the 1785 thing. I wanna look into it. XDD
Reply
:iconadventvera16:
adventvera16 Featured By Owner Jun 9, 2013  Hobbyist Digital Artist
I'll give this one a try then~! Someday huh?? Someday?? :iconweeeplz: I do hope so!!!
YES. Koreans are TALL. .....now you see that some Filipinas are short. But it depends on the genetics and stuff. I say that as a biology major, it's either the genetics or the environment. Awww...so Yong Soo would have to lean down to kiss Maricela~? //shot

1785 was when there was the Royal Company of the Philippines (to compete with other companies, of course) but my book here says it was quite pro-European. I'll still look deeper. More KorPiri history!!
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner Jun 9, 2013
IDK about the height of Koreans cuz I haven't met many, but Himaruya said that Yong Soo was the tallest out of the Asians, teehee. but yes he has to lean down/she has to lean up AND THAT'S HOW I LIKE IT FOR MY BABBUS

Oooh. Yes, we both must find more on KorPiri history! \o/
Reply
:iconadventvera16:
adventvera16 Featured By Owner Jun 9, 2013  Hobbyist Digital Artist
They're normally tall~. Eh? He did?? Yong Soo is the tallest..so where does that put Hong Kong and the others...I have a feeling Yong Soo would be bragging about his height to them...
But it's cute~! I'm sure Yong Soo is thinking how cute Maricela is trying to reach him just to kiss him~! While also internally laughing.

I'll try what I can. Hopefully there is more out there~!
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner Jun 9, 2013
I'm not sure, I'd have to check the APH wiki to see what's been mentioned about the heights of the other Asian dudes, ahaha.
...sob i kind of want to doodle something about that, aaahhhhh :iconpapmingplz:
Reply
:iconadventvera16:
adventvera16 Featured By Owner Jun 9, 2013  Hobbyist Digital Artist
Well, the Korean girls I've seen so far ARE TALLER THAN ME.
Draw it! Draw it!! Don't worry, Maricela! I know the height feelings!!
Reply
:iconindiaaaaa:
Indiaaaaa Featured By Owner Jun 9, 2013  Student Digital Artist
...That was the funniest thing I've seen all morning. :la:
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner Jun 9, 2013
why thank you~ |D
Reply
:iconcolors-of-fire:
Colors-of-Fire Featured By Owner Jun 9, 2013  Student General Artist
LOLOLOL This made my day :iconimhappyplz:
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner Jun 9, 2013
glad it did~ :iconheplz:
Reply
:iconcolors-of-fire:
Colors-of-Fire Featured By Owner Jun 9, 2013  Student General Artist
Oh, I'm almost finished with the AusNes Pokemon Hoodies :D
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner Jun 9, 2013
ooooh~ |DD
Reply
:iconnerdyjones:
NerdyJones Featured By Owner Jun 9, 2013  Hobbyist Digital Artist
9 ) NO.
SHit XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD maybe you start to cry Dx

Nyo!Korpiri? that would be cute ;___; [even there are not many fanart about Male!Maricela omg you need to do more Nyo!Korpiri ;v;] .
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner Jun 9, 2013
9. yeah i think the one who would care the most about my otp not being together would be me
maricela would be one of those 'i want my beloved to be happy' types anyway and i guess yong soo would have a sulk lol

ahahaha I keep meaning to draw them, I did draw them together once ages ago?: [link]
Reply
:iconmeirenka:
meirenka Featured By Owner Jun 9, 2013  Student General Artist
MARICELA YOU ADORABLE SHORTY:iconaboishappyplz://slapped
OMG Mel I'm choked with feels here:iconuhuhuhuplz:
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 1015 × 10000




Details

Submitted on
June 9, 2013
Image Size
3.9 MB
Resolution
1015×10000
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,275
Favourites
45 (who?)
Comments
65
Downloads
4
×