Shop Mobile More Submit  Join Login
[APH] dorks in their dork shirts by melonstyle [APH] dorks in their dork shirts by melonstyle
Heracles / Greece & Zoran / Serbia

these two have become my brotp/otp-- (they hang in the balance very much but the serbia muse refuses to play along--)

anyway uh, in a better fanart I will detail about their relations - atm it's after midnight and so the mel should be idk, sleeping

the shirts are based off real ones, ok -- heracles' shirt is me most of the time

... and zoran's too, maybe

either way the relations of these two countries is p. much undeniable and lately they are my dokis

oh yeah you should check out :iconbalkantalia: because i said so

Serbia OC belongs to :iconmelonstyle:
Greece belongs to :iconhimaruyaplz:
Add a Comment:
 
:iconathanatigr:
AthanatiGR Featured By Owner Feb 21, 2015  New member Hobbyist Digital Artist
loool that´s awesome i love it 
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner Feb 21, 2015
thank you<33
Reply
:iconathanatigr:
AthanatiGR Featured By Owner Feb 21, 2015  New member Hobbyist Digital Artist
your welcome Hug 
Reply
:iconxxellakixx:
XxEllakixX Featured By Owner Nov 22, 2014  Hobbyist Traditional Artist
hello~! i want to do a post on tumblr with this picture with perfect couples dont ex-  I wanted to take your permision first if you allow me to post your art and of course i will give you credit uvu
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner Nov 22, 2014
omg sure?? YES GREESERB IS THE PERFECT COUPLE//sobs
Reply
:iconladybchan:
LadyBchan Featured By Owner Nov 19, 2014  Hobbyist Digital Artist
Serbia's shirt is awesome XD
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner Nov 19, 2014
Thanks, ikr--
Reply
:iconxxshemurr-queenxx:
XxShemurr-QueenxX Featured By Owner Jul 22, 2014  Student Digital Artist
those t'shirts tho!
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner Jul 22, 2014
best shirts--//slapped
Reply
:iconxxshemurr-queenxx:
XxShemurr-QueenxX Featured By Owner Jul 22, 2014  Student Digital Artist
true dat! ///SHOT XD
Reply
:iconxxellakixx:
XxEllakixX Featured By Owner Jul 20, 2014  Hobbyist Traditional Artist
oh look my new otp. Oh look i must go write fanfics and make some art.

Oh yeah.  Its so beatiful.

*Q* finally  a couple that i can ship my country properly *^*
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner Jul 20, 2014
Yes yes do iiiiit - if you go to my profile and find my shiplist, you'll find a link to an explanation as to why Greece/Serbia is so valid, ahuehuehue

if you ever draw or write any GreeSerb, definitely link me omggg

thanks btw :D
Reply
:iconprincesslockette:
PrincessLockette Featured By Owner Jun 3, 2014
Even though I ship serbia with montenegro and I see these two as having more of a brotherly relationship, I still like the picture :)
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner Jun 3, 2014
eh, I can see why these two would be more broshipped, I OTP it anyway--//bricked
I'll explain this ship properly sometime and explain why it's the Serbia OTP for me and not so much my other two Serb ships, ahaha.

thank you anyway! ^^
Reply
:iconx-i-l2048:
X-I-L2048 Featured By Owner May 12, 2014  Hobbyist General Artist
Psh, I love their shirts. XD They're so THEM.
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner May 12, 2014
thanks-- i could kinda use em myself too--//bricked
Reply
:iconweniiii:
Weniiii Featured By Owner May 11, 2014  Hobbyist Artist
 I usually prefer Tix's Yugotalia ocs, but your Serbia is too cute T-T
ahh and I love Greece *-* and I love their T-shirts >u< and the background *o*
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner May 11, 2014
Oh, to be honest I really dislike those OCs, ahaha. But thank you very much, I'm glad you like my Serbia! now to convince you with the rest of my balkan ocs--//bricked
Reply
:iconweniiii:
Weniiii Featured By Owner May 12, 2014  Hobbyist Artist
ah, I just use her Croatia Ocs often :'3 (HeIsTooCute*-*+IAlwaysWantedCroatiaToBeMale<3)  

I going to check them too *--*
Reply
:iconlittle-red-coat:
Little-Red-Coat Featured By Owner May 7, 2014  Student Digital Artist
Im not into yaoi, but I love this so fracking much e-e
I ship it hard
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner May 7, 2014
Omg if I can convert non-yaoi shippers to a ship like this

i might be the goddess of ship conversions--

JOIN ME WITH THE SHIP YES
Reply
:iconlittle-red-coat:
Little-Red-Coat Featured By Owner May 7, 2014  Student Digital Artist
Omg
I think its the fact I hate romantic cliche yaoi ships and unrealistic portrayals  of them and I am a sucker for dorky brotps and ships and I really like those ships alot
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner May 7, 2014
Fair enough. One of the reasons I love these two is that they're equal to one another (none of that seme/uke bullshit), they are such great friends and have a load of history. I don't ship it for the fanservice. I ship it because the bond is real-- :iconpapmingplz:
Reply
:iconkittywatchinghetalia:
KittyWatchingHetalia Featured By Owner May 7, 2014  Student Artist
Best T-shirts Ever
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner May 7, 2014
lmao ikr, they're both me??/slapped
Reply
:iconinahorange:
inahorange Featured By Owner May 7, 2014
omg those shirts are hilarious xD
I love Greece's especially~
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner May 7, 2014
I am Greece's shirt tbph--
Reply
:iconfrozen-q:
Frozen-Q Featured By Owner May 7, 2014
omggg i do love these two omf <333333
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner May 7, 2014
ME TOO THEY HAVE BECOME MY HOYAY WEAKNESS aside from norfin&austroswiss anyway--/slapped
Reply
:iconnerdbusterrr:
nerdbusterrr Featured By Owner May 7, 2014  Hobbyist General Artist
this ship has been growing on me omg fucking adorable dorks :iconpapmingplz:
zORAN'S SHIRT THO I NEED IT FOR REASONS
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner May 7, 2014
YES LET IT GROW ON YOU AND TAKE OVER YOU--//slapped
lmao the shirt is very modest, isn't it--
Reply
:iconsmartasticalart:
SmartasticalArt Featured By Owner May 7, 2014  Hobbyist General Artist
I love Greece's shirt :iconamericaxdplz: I need to get one of those!
Never really gave much thought to this pairing, but it seems nice~
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner May 7, 2014
lmao Ikr? That shirt is really me--

and well, there's a lotta basis to the ship, really significant basis!
Reply
:iconnikolettak:
NikolettaK Featured By Owner May 7, 2014  Hobbyist
Omg my sweet little dork-babies!!! <33333
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner May 7, 2014
HELL YEEAAAAHHH there needs to be more fanart of these two-- :iconpapmingplz:
Reply
:iconnikolettak:
NikolettaK Featured By Owner May 9, 2014  Hobbyist
Indeed ;A;
Reply
:iconask-republikasrbija:
Ask-RepublikaSrbija Featured By Owner May 7, 2014

[Them shirts tho-
Fit them a little bit tooooo accurately. c': ]
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner May 7, 2014
sob I knew I couldn't make the shirts too plain, so I just had to--
but omg yes i was deliberately trying to find t-shirts where i liked the lines and i like the lines on them
Reply
:iconask-republikasrbija:
Ask-RepublikaSrbija Featured By Owner May 7, 2014

[Plain indeed. c': Just empty shirts are getting a bit too overused anyways tbh. uvu Then again, I myself am too lazy for grafic designs, and I am quite sure that most also share that sentiment. ;w;
Nothing grasps better attention though than humor ouo ]
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner May 7, 2014
lmao usually I'm lazier with shirt designs, I will not lie-- :iconmingplz:
Reply
:iconkamillyanna:
kamillyanna Featured By Owner May 7, 2014  Hobbyist Digital Artist
I LOVE THOSE SHIRTS <3 <3 KAKJLFRE
omg i need to know more about this ship ahh they look so interesting
I'm not a giant fan of yaoi but i have certain pairs which are exceptions and this could be one of them <3
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner May 7, 2014
ahuehuehue ikr--//bricked
Okay so here's a good place to start. From that first section alone you can tell a lot about them, but holy crap, they have such a long history and really like one another-- :iconpapmingplz:
let me convert you--//cackles
Reply
:iconhari-ng-tundo:
hari-ng-tundo Featured By Owner May 7, 2014
((*sCREAM* AJDSSJKFHSDHFADJKGH
dorks omg in their dorks shirts <3 ))
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner May 7, 2014
HELL YEAH BABYYYY :iconkiligplz:
these dorks are the death of me, i s2g--
Reply
:iconpunzieluvzjackfrost:
PunzieLuvzJackFrost Featured By Owner May 7, 2014  Hobbyist Filmographer
*whispers* this starts to be my otp i just cant they are cuties---
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner May 7, 2014
//whispers

join us

join the greeserb fans--
Reply
:iconpunzieluvzjackfrost:
PunzieLuvzJackFrost Featured By Owner May 8, 2014  Hobbyist Filmographer
*whispers back*
i am joining greeserb forever UVU  but you are the one who made me ship that so its not my fault if im going to be obsessed by that pairing.
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner May 8, 2014
I feel no guilt in the slightest over this-- srsly tho I can find so much info about this ship, it's ridiculously great-- :iconpapmingplz:
Reply
:iconpunzieluvzjackfrost:
PunzieLuvzJackFrost Featured By Owner May 9, 2014  Hobbyist Filmographer
ikr! actually i ship those two also with russia so we can have a trio :3  Perv plz 
Reply
:iconmelonstyle:
melonstyle Featured By Owner May 9, 2014
lmao yes I love the Orthodox Trio! :iconpapmingplz:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 7, 2014
Image Size
472 KB
Resolution
750×675
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
792
Favourites
74 (who?)
Comments
50
Downloads
1
×